Nové informačné centrum v Mikuláši: Sídli v nových priestoroch, no na rovnakej adrese

Informačné centrum v Liptovskom Mikuláši od začiatku fungovania ponúklo svoje služby viac ako jednému miliónu návštevníkov. Po novom je síce na rovnakej adrese, ale v nových priestoroch.

Tomáš Batiz
Ilustračný obrázok k článku Nové informačné centrum v Mikuláši: Sídli v nových priestoroch, no na rovnakej adrese
Zdroj: TASR

Mestské informačné centrum v Liptovskom Mikuláši sa od dnešného dňa oficiálne pýši novými zrekonštruovanými priestormi. Aj keď sa po 25 rokoch existencie presťahovalo za lepšími podmienkami, adresu nezmenilo. Doteraz sídlilo v bývalom Dome služieb, ktorý pred dvoma rokmi odkúpila súkromná spoločnosť a vlani začala s jeho premenou na moderný polyfunkčný objekt. Informačné centrum tak turisti nájdu v iných priestoroch zrekonštruovanej budovy.

„Toto centrum slúži celému regiónu, mimochodom jednému z troch najvýznamnejších turistických regiónov na Slovensku. Je to pre mňa dôkaz, že samosprávy dokážu investovať do cestovného ruchu a podporiť podnikanie v ňom. Zároveň je to dôkazom toho, že dokážeme turistom poskytnúť kvalitné služby,“ skonštatoval na dnešnom oficiálnom otvorení priestorov štátny tajomník Ministerstva dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR Peter Ďurček.

Po 25 rokoch

Informačné centrum v Liptovskom Mikuláši je podľa prezidentky Asociácie informačných centier Slovenska (AICES) Ivony Fraňovej výnimočné v tom, že aj po 25 rokoch obhájilo svoju existenciu a navyše sa presťahovalo do nových priestorov. „Je to svetlo na konci tunela, že snáď pre sektor informačných centier nastanú lepšie časy. Nebýva na Slovensku zvykom, aby sa informačné centrum otváralo v takýchto exkluzívnych priestoroch. Jeho poloha je výborná, priamo v centre mesta,“ skonštatovala s tým, že tunajšie informačné centrum je zakladajúcim členom a dlhoročným lídrom AICES.

Viac ako milión návštevníkov

Od začiatku fungovania ponúklo svoje služby viac ako jednému miliónu návštevníkov. V dnešnej uponáhľanej dobe je jeho najväčším konkurentom internet, ktorý ľudia často využívajú pri vyhľadávaní informácií. „Osobný kontakt s klientom je veľmi dôležitý. Venovať sa zákazníkovi, vysvetliť mu, čo všetko môže v meste vidieť, čo v regióne môže zažiť. Je to nenahraditeľné aj v súčasnosti. Snažíme sa byť turistom k dispozícii čo najviac, počas sezóny až sedem dní v týždni,“ vyjadrila sa riaditeľka centra Jana Piatková.

Zdroj: TASR